Žijeme v Evropě. Krásný kus země, kolébka západní civilizace...a také místo několika velmi nedávných genocid.
Doufám, že žádná další genocida zde již nenastane.
Ale vždy, když si přečtu jakýkoli článek a jakoukoli diskusi o muslimské imigraci do Evropy, mám obavy, že zde genocida nastat může, dokonce ještě za našeho života: genocida muslimů.
Hned vzápětí se vrhnu na studium historie. Neboť současný stav pramení z procesů, z nichž některé jsou až stovky let staré. Povaha lidí se za tu dobu téměř nezměnila, bohužel ale máme mnohem efektivnější nástroje k páchání hromadného násilí a zla.
Dnes máme studium historie jednodušší, web je čím dál bohatější studnice vědomostí. Výborné stránky o holokaustu v češtině nabízí Institut Terezínské iniciativy. Také se můžete ponořit do historie islámu v Evropě a pokud jste moraváci/slováci, určitě vás určitě zaujmou i články "Turci na Moravě a turecké války" a "Turci na Slovensku".
Můj osobní názor na budoucnost islámu v Evropě je takový, že černé scénáře "islamizace Evropy" se nenaplní. Spíše budeme (spíš už jsme) svědky krvavého zápasu dvou extrémů: islamismu a anti-islamismu. Tento zápas nebude mít vítěze: kde je násilí, není dobro.
V nejhorším případě tento zápas vyvrcholí další genocidou. Už dnes je vidět, že historie největší evropské genocidy - holokaustu - se za začíná opakovat. Nyní jsme jakoby ve 20. letech 20. století, kdy ještě v Německu nebyl u moci Hitler a Židé téměř ve všech evropských státech zažívali dříve nebývalou svobodu a prosperitu.
Srovnání samozřejmě není uplně 100%, protože židé v Evropě žili po staletí, zatímco muslimská imigrace probíhá zatím jen několik desítek let (viz např. historie turecké mešiny v Německu). Díky rychlým a levným dopravním prostředkům ale muslimská imigrace pokračuje řádově rychleji, než v historii ta židovská.
Co je podobné, je uzavřenost a vyhraněnost jejich společenství. Za opuštění islámu muslimům hrozí smrt, podobně i u ortodoxních židů je opuštění víry horší než smrt (viz Ivan Olbracht - O smutných očích Hany Karadžičové). Přesto, že mnoho židů se snažilo o asimilaci, v globále byli stále vnímání jako "ti druzí" - existovala tedy klasifikace "my" a "oni", která je 1. předpokladem genocidy.
Dalo se tomu zabránit? Určitě ano, ale především na straně židů: museli by se průběžně asimilovat skrze manželství s členy původního obyvatelstva. A v zemích, které jsou z více než 90% procent křesťanské, by s velkou pravděpodobností museli i změnit nebo opustit svoji víru. Takto fungují imigranti všech národností ve světě a jiná cesta není. Protože ten, kdo přichází do cizí země a chce v ní žít, musí se asimilovat - přijmout jazyk, zákony i kulturu hostitelské země. V některých zemích i víru. Nesmí se snažit v cizí zemi vytvářet "osamocené ostrovy" paralelního národa s jinými zvyky, jinou morálkou a jinou kulturou. Takové chování vytváří v původních obyvatelích strach z neznámého. Mezi odlišitelnými skupinami také vzniká soupeření o společné zdroje a pokud je nedejbože "cizí" skupina úspěšnější (což židé často byli), pak je zle. Protože většina nakonec vždycky vyhraje!
Historie s muslimy se opakuje také proto, že po válce byla veškerá vina za evropský antisemitismus přehozena na nacisty. Antisemitismus všech obyčejných lidí byl jedním šmahem zapomenut: to ne my, to oni (nacisti). A s ním byly zapomenuty také všechny výše uvedené důvody, které k antisemitismu vedly.
Evropa se nenaučila asimilovat své menšiny. Tam, kde jsou menšiny, tam je zle pořád. Viz IRA, ETA, Jugoslávie, Kosovo. Odmítejme ale "bílou vinu". Asimilace nemůže být založena na toleranci většiny, ale na povinnosti: musí být ze zákona povinná, bez prokázání asimilace s okolní populací by nikdo neměl dostat evropské občanství. To, že se někdo narodí v Evropě, nesmí být poukázkou k občanství, pokud neumí evropský jazyk, kulturu, zákony. Pokud se tu někomu nelíbí a bude to demonstrovat tak, jako to dělají muslimové při svém volání po šárii, nechť je mu občanství (a výhody z něj plynoucí) odebráno!
Řešení od-islamizace Evropy, které navrhují mnozí diskutéři na stránkách jako eurabia.cz, je prý jednoduché: neasimilova(tel)né muslimy vrátit zpět do jejich zemí. Bohužel jim nedochází, že muslimů v Evropě je už víc, než židů před 2. světovou válkou. A že vystěhování takového množství lidí je nereálné.
Když tak čtu jejich argumentaci, doporučil bych jim přečíst si protokol konference z Wannsee - stačí nahradit slovo "žid" slovem "muslim" a máte zde kompletní manuál, jehož uplatnění vám zaručí bezplatnou účast na nejbližším soudu kvůli zločinům proti lidskosti. Pokud vám tedy nevadí, že budete sedět na lavici obžalovaných
Jaké je moje řešení?
Jasně, přísnější imigrační politika, s tím ale obyčejný člověk moc neudělá. Co ale můžeme (aspoň někteří) dělat je snažit se vzdělávat muslimy, kteří už tu jsou: muslimům musíme vysvětlit naši historii, především to, že Evropané sice nemají po 2. světové válce chuť válčit a zabíjet, ale jinak už tisíce let dokazují, že není ve světě krvavějších šelem. A že pro muslimy v Evropě není jiná cesta, než asimilace.
Pokud cítíte, že naše budoucnost je ohrožena muslimy nebo islámem popř. že nechcete být nečinnými diváky další evropské genocidy, je potřeba si uvědomit, že součástí té budoucnosti jsme my všichni. A to, co děláme nebo neděláme teď.
Doufám, že žádná další genocida zde již nenastane.
Ale vždy, když si přečtu jakýkoli článek a jakoukoli diskusi o muslimské imigraci do Evropy, mám obavy, že zde genocida nastat může, dokonce ještě za našeho života: genocida muslimů.
Hned vzápětí se vrhnu na studium historie. Neboť současný stav pramení z procesů, z nichž některé jsou až stovky let staré. Povaha lidí se za tu dobu téměř nezměnila, bohužel ale máme mnohem efektivnější nástroje k páchání hromadného násilí a zla.
Dnes máme studium historie jednodušší, web je čím dál bohatější studnice vědomostí. Výborné stránky o holokaustu v češtině nabízí Institut Terezínské iniciativy. Také se můžete ponořit do historie islámu v Evropě a pokud jste moraváci/slováci, určitě vás určitě zaujmou i články "Turci na Moravě a turecké války" a "Turci na Slovensku".
Můj osobní názor na budoucnost islámu v Evropě je takový, že černé scénáře "islamizace Evropy" se nenaplní. Spíše budeme (spíš už jsme) svědky krvavého zápasu dvou extrémů: islamismu a anti-islamismu. Tento zápas nebude mít vítěze: kde je násilí, není dobro.
V nejhorším případě tento zápas vyvrcholí další genocidou. Už dnes je vidět, že historie největší evropské genocidy - holokaustu - se za začíná opakovat. Nyní jsme jakoby ve 20. letech 20. století, kdy ještě v Německu nebyl u moci Hitler a Židé téměř ve všech evropských státech zažívali dříve nebývalou svobodu a prosperitu.
Srovnání samozřejmě není uplně 100%, protože židé v Evropě žili po staletí, zatímco muslimská imigrace probíhá zatím jen několik desítek let (viz např. historie turecké mešiny v Německu). Díky rychlým a levným dopravním prostředkům ale muslimská imigrace pokračuje řádově rychleji, než v historii ta židovská.
Co je podobné, je uzavřenost a vyhraněnost jejich společenství. Za opuštění islámu muslimům hrozí smrt, podobně i u ortodoxních židů je opuštění víry horší než smrt (viz Ivan Olbracht - O smutných očích Hany Karadžičové). Přesto, že mnoho židů se snažilo o asimilaci, v globále byli stále vnímání jako "ti druzí" - existovala tedy klasifikace "my" a "oni", která je 1. předpokladem genocidy.
Dalo se tomu zabránit? Určitě ano, ale především na straně židů: museli by se průběžně asimilovat skrze manželství s členy původního obyvatelstva. A v zemích, které jsou z více než 90% procent křesťanské, by s velkou pravděpodobností museli i změnit nebo opustit svoji víru. Takto fungují imigranti všech národností ve světě a jiná cesta není. Protože ten, kdo přichází do cizí země a chce v ní žít, musí se asimilovat - přijmout jazyk, zákony i kulturu hostitelské země. V některých zemích i víru. Nesmí se snažit v cizí zemi vytvářet "osamocené ostrovy" paralelního národa s jinými zvyky, jinou morálkou a jinou kulturou. Takové chování vytváří v původních obyvatelích strach z neznámého. Mezi odlišitelnými skupinami také vzniká soupeření o společné zdroje a pokud je nedejbože "cizí" skupina úspěšnější (což židé často byli), pak je zle. Protože většina nakonec vždycky vyhraje!
Historie s muslimy se opakuje také proto, že po válce byla veškerá vina za evropský antisemitismus přehozena na nacisty. Antisemitismus všech obyčejných lidí byl jedním šmahem zapomenut: to ne my, to oni (nacisti). A s ním byly zapomenuty také všechny výše uvedené důvody, které k antisemitismu vedly.
Evropa se nenaučila asimilovat své menšiny. Tam, kde jsou menšiny, tam je zle pořád. Viz IRA, ETA, Jugoslávie, Kosovo. Odmítejme ale "bílou vinu". Asimilace nemůže být založena na toleranci většiny, ale na povinnosti: musí být ze zákona povinná, bez prokázání asimilace s okolní populací by nikdo neměl dostat evropské občanství. To, že se někdo narodí v Evropě, nesmí být poukázkou k občanství, pokud neumí evropský jazyk, kulturu, zákony. Pokud se tu někomu nelíbí a bude to demonstrovat tak, jako to dělají muslimové při svém volání po šárii, nechť je mu občanství (a výhody z něj plynoucí) odebráno!
Řešení od-islamizace Evropy, které navrhují mnozí diskutéři na stránkách jako eurabia.cz, je prý jednoduché: neasimilova(tel)né muslimy vrátit zpět do jejich zemí. Bohužel jim nedochází, že muslimů v Evropě je už víc, než židů před 2. světovou válkou. A že vystěhování takového množství lidí je nereálné.
Když tak čtu jejich argumentaci, doporučil bych jim přečíst si protokol konference z Wannsee - stačí nahradit slovo "žid" slovem "muslim" a máte zde kompletní manuál, jehož uplatnění vám zaručí bezplatnou účast na nejbližším soudu kvůli zločinům proti lidskosti. Pokud vám tedy nevadí, že budete sedět na lavici obžalovaných
Jaké je moje řešení?
Jasně, přísnější imigrační politika, s tím ale obyčejný člověk moc neudělá. Co ale můžeme (aspoň někteří) dělat je snažit se vzdělávat muslimy, kteří už tu jsou: muslimům musíme vysvětlit naši historii, především to, že Evropané sice nemají po 2. světové válce chuť válčit a zabíjet, ale jinak už tisíce let dokazují, že není ve světě krvavějších šelem. A že pro muslimy v Evropě není jiná cesta, než asimilace.
Pokud cítíte, že naše budoucnost je ohrožena muslimy nebo islámem popř. že nechcete být nečinnými diváky další evropské genocidy, je potřeba si uvědomit, že součástí té budoucnosti jsme my všichni. A to, co děláme nebo neděláme teď.
1 komentář:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/12071632/Two-people-arrested-after-attack-on-firemen-sparks-racial-tension-in-Corsica.html
Okomentovat